Retur og refusjon

Bestillingen min er sendt i retur

Dersom bestillingen din er sendt i retur, vil vi automatisk refundere bestillingen din når den er sortert på vårt lager. Vi har ikke mulighet til å sende bestillingen din ut på nytt. Det tilkommer et returgebyr på 199 kr for bestillinger som sendes uanmeldt i retur. Dette gjelder for bestillinger med feil adresse, manglende navn på postkassen, ukjent adresse eller lignende grunner som er innenfor din kontroll.

Husk å oppdatere din adresse hos Posten for å unngå problemer med levering.

Hvordan returnerer jeg hele eller deler av bestillingen min?

Vi ønsker at du får den beste handleopplevelsen hos oss. Derfor tilbyr vi 14 dagers åpent kjøp, i henhold til angrerettloven.

Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten, må du varsle oss på innen fristens utløp. I tillegg til å varsle oss om din beslutning om å returnere hele eller deler av din bestilling, må du også sørge for at varene blir returnert til oss innen rimelig tid og i samme stand som da du mottok det. Vi gjør oppmerksom på at retur koster 99 kr. Etter vi har mottatt skriftlig beskjed om at du ønsker å returnere en eller flere varer, vil vi sende deg en returlapp. Denne må du printe ut og lime på pakken. Du leverer så pakken forsvarlig emballert på nærmeste Posten innleveringssted.

Hvordan får jeg refusjon etter å ha gjennomført en retur?

Når vi mottar den returen, vil vi gjennomgå produktene for å sikre at de er i samme stand som da du mottok den. Dersom produktene er i god stand, vil vi refundere kjøpesummen til deg innen rimelig tid. Vi refunderer kun kjøpesummen til samme betalingsmåte som du benyttet da du bestilte. Merk at vi kan fratrekke en rimelig sum dersom produktet har blitt åpnet eller skadet på en måte som reduserer verdien.

Vi ønsker å understreke at retur- og angreretten kun gjelder for produktet kjøpt i vår nettbutikk.

Finner du ikke det du leter etter?

Send oss en chat ved å trykke på knappen nedenfor. Vi svarer så fort vi kan, som oftest innen noen timer.