Levering
Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden er 3-7 arbeidsdager avhenging av hvor i landet bestillingen skal leveres. Sørg for å skrive en gyldig leveringsadresse når du bestiller for å unngå forsinkelser.
Det er feil adresse på min bestilling
Dersom bestillingen din ikke er sendt fra oss enda, kan det fortsatt være tid til å oppdatere adressen på bestillingen din. Ta kontakt med oss på så hjelper vi deg så godt vi kan.
Dersom pakken allerede er sendt vil Posten forsøke å utlevere pakken . Dersom pakken ikke kan utleveres, vil den bli returnert til oss og automatisk refundert når den er blitt behandlet på vårt lager. Vi har dessverre ikke mulighet til å stoppe dette. Du må legge inn en ny bestilling.
Hvilke leveringsalternativer tilbyr dere?
Vi tilbyr to leveringsalternativer – pakke i postkassen eller levering til nærmeste hentested.
Du får gratis levering i postkassen over 499 kr. For bestillinger under dette beløpet koster pakke i postkassen 49 kr. Dersom du velger at bestillingen din skal leveres i postkassen eller benytter deg av gratis levering, er bestillingen din ikke forsikret under transport. Du er selv ansvarlig for tyveri eller tap underveis og etter levering. Postkassen må være tydelig merket med navn. Dersom bestillingen er for stor for postkassen, vil du kunne hente bestillingen din på nærmeste hentested.
Dersom du velger levering til hentested kan du hente bestillingen din på nærmeste hentested. Du betaler 89 kr når du legger inn din bestilling. Hentefristen er 7 dager. Du kan kostnadsfritt via Posten-appen eller via sms be om forlenget hentefrist fra 7 til 14 dager. Bestillingen er forsikret under transport etter Postens vilkår.
Kan jeg utvide hentefristen?
Hentefristen på bestillinger som blir sendt til nærmeste hentested er 7 dager. Du kan enkelt og kostnadsfritt forlenge hentefristen fra 7 til 14 dager. Dette gjøres i Posten-appen eller via SMS.
Kan jeg hente bestillingen min selv?
Nei, dette er dessverre ikke mulig.
Hva skjer hvis jeg ikke henter pakke på utleveringssted innen fristen?
Posten sender ut påminnelse dersom du glemmer eller ikke har hatt anledning til å hente din bestilling på ditt nærmeste utleveringssted. Dersom du ikke henter din bestilling vil den automatisk bli sendt i retur. Du blir belastet et returgebyr på 199 kr for å dekke kostnadene vi har i forbindelse med utsendelse og retur. Uavhentede bestillinger er unntatt angreretten.
Må jeg betale toll på min bestilling?
Nei, skinlist.no er et norsk selskap. Du betaler derfor ingen toll når du handler i vår nettbutikk.
Hva gjør jeg om et produkt blir levert skadet?
Om du har mottatt feil produkter med feil eller skade, sender vi deg nye produkter uten kostnad for deg. Du må sende oss bilde av feilen eller skaden før ny vare kan sendes ut. Ta kontakt med oss på så hjelper vi deg.
Finner du ikke det du leter etter?
Send oss en chat ved å trykke på knappen nedenfor. Vi svarer så fort vi kan, som oftest innen noen timer.