Bestilling, endring og kansellering

Hva gjør jeg når jeg har mottatt feil varer?

Vi pakker din bestilling manuelt, og dessverre kan feil oppstå. Varer du har mottatt feil må ikke åpnes og skal returneres i original tilstand. Ta kontakt med oss på , så ordner vi dette snarest.

Jeg ønsker å legge til produkter i min bestilling. Er det mulig?

Dersom du ikke har fått beskjed om at bestillingen din er sendt fra oss, og pakkeprosessen ikke er startet, kan det være mulig å legge til produkter i din bestilling. Ta kontakt med oss på , så hjelper vi deg så godt i kan.

Når vi har endret din bestilling, vil du motta en epost hvor du kan betale mellomlegget på samme måte som når du først la inn din bestilling.

Jeg har ikke fått min ordrebekreftelse, hvor er den?

Det kan ta opptil 30 minutter før du får din ordrebekreftelse. Den kan også ha lagt seg som søppelpost. Hvis du fortsatt ikke har mottatt den kan du ha lagt inn feil epost når du bestille. Da er du velkommen til å kontakte oss på så hjelper vi deg.

Hvordan vet jeg at dere selger ekte produkter?

skinlist.no er en autorisert forhandler av skjønnhetsprodukter online, noe som betyr at alle skjønnhetsprodukter du kjøper fra oss er ekte, og at vi tilbyr nyheter og et bredt sortiment. I tillegg har mange av våre produkter autentiseringsbevis i form av QR-koder som du kan scanne på din mobil.

Finner du ikke det du leter etter?

Send oss en chat ved å trykke på knappen nedenfor. Vi svarer så fort vi kan, som oftest innen noen timer.